Sodexo Benefits and Rewards Services, furnizor global în beneficii extrasalariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor la locul de muncă, devine PLUXEE.

Compania a decis sa faca acest pas pentru a sprijini într-un mod mai consistent companiile în fața schimbărilor de pe piaţa muncii și a nevoilor individuale de wellbeing și împlinire profesională ale angajaţilor. Compania va susţine în continuare implementarea strategiei de creștere a companiei, creând și mai multă valoare pentru toţi partenerii săi și pentru a  pregăti proiectul de separare și listare la bursă anunțat pe 5 aprilie 2023.

Aurélien Sonet, CEO PLUXEE a spus: «PLUXEE este un nou brand digital, optimist și inovator, care înglobează viziunea și planurile noastre ambițioase pe o piață în creștere. Prin acest brand nou, dorim să ne remarcăm pentru ceea ce suntem. Identitatea noastră puternică va fi un factor de diferențiere pentru clienții și partenerii noștri și pentru atragerea de noi talente, în special în mediul digital».

De ce un nou brand?

 PLUXEE, isi dorește să devină partenerul preferat al organizaţiilor pentru o experiență digitală excelentă a angajaților. Prin adoptarea unei noi identități, activitatea Benefits and Rewards Services își propune să se diferenţieze mai puternic pe o piață extrem de dinamică.

PLUXEE va permite clienților săi să-și amplifice brandul de angajator oferind angajaților lor soluții inovatoare și personalizate, în contextul schimbărilor majore de pe piaţa muncii. De asemenea își propune să ajute fiecare angajat să se bucure mai mult de ceea ce contează cu adevărat pentru el.

Serviciul este  un jucător puternic prezent în 31 de țări, are toate atuurile pentru a valorifica potențialul unei piețe în creștere și în mare măsură subpenetrate: know-how dobândit de-a lungul a peste 45 de ani de activitate, performanță solidă, viziune și angajament pe termen lung al acționarului său de referință, familia Bellon și contribuţia sa în proiecte de responsabilitate socială, care stimulează implicarea angajaților săi.

Ca parte a planului strategic pentru 2025, PLUXEE intenţionează în primul rând să accelereze activitatea sa de referinţă în domeniul beneficiilor extrasalariale care pot fi utilizate pentru plata mesei de prânz, în special prin consolidarea poziţiei în rândul IMM-urilor. 

Compania va extinde oferta de produse şi servicii de wellbeing, carduri cadou, carduri pentru transport sau măsuri de susţinere a puterii de cumpărare şi a implicării angajaţilor la locul de muncă. Pluxee va oferi servicii mai uşor accesibile pentru angajaţii clienţior săi, într-o singură platformă digitală. 

Pentru atingerea acestor obiective, PLUXEE va investi în fiecare an, până în 2025, 10% din cifra de afaceri în tehnologie. PLUXEE va avea proria sa guvernanţă şi resurse dedicate pentru a-şi implementa planul strategic.

PLUXEE, creat cu ajutorul Agenției Conran Design Group a Grupului Havas, va fi implementat gradual în cele 31 de țări în care activează, până la sfârșitul anului 2023, începând cu Brazilia, în august.