Warner Bros Discovery a anunțat joi că adaugă o nouă ofertă platformei sale de streaming Max, un serviciu de știri deschis non-stop numit CNN Max, în Statele Unite pe 27 septembrie.

CNN Max va valorifica resursele globale de raportare ale rețelei de știri și va oferi, de asemenea, noi programe originale, cum ar fi „CNN Newsroom with Jim Acosta, Rahel Solomon, Amara Walker and Fredricka Whitfield”, a declarat Warner Bros Discovery într-un comunicat. 

Serviciul CNN Max va funcționa ca un canal în cadrul platformei de streaming Max.

CNN Max va căuta să valorifice imediat știrile și analizele de ultimă oră, diferențiind CNN Max de serviciul de streaming CNN+ de scurtă durată, care a fost lansat în martie 2022 și a prezentat programe de stil de viață.

CNN, deținut de Warner Bros Discovery, a lucrat pentru a crește timpul petrecut de abonații pentru serviciul său de streaming Max, sporind oferta de seriale HBO cu programe cu scenarii de tip reality show de la Discovery pentru a-i menține pe spectatori.

Știrile și analizele de ultimă oră ar extinde și mai mult programarea serviciului Max, chiar dacă îi permit CNN să ajungă la o audiență de streaming mai tânără.

Audiența CNN a scăzut, chiar dacă compania încearcă să atragă mai mulți telespectatori republicani. Profitul său a scăzut sub 1 miliard de dolari în 2022 și este de așteptat să fie ușor mai mare în acest an decât în trecut, la 938,6 milioane de dolari, potrivit datelor S&P Global Market Intelligence. Aceste estimări sunt pentru rețelele CNN care operează în Statele Unite, inclusiv CNN en Español și CNN International.

Sub conducerea anterioară, CNN a lansat serviciul de streaming independent CNN+, pe care foștii directori l-au prezentat drept una dintre cele mai importante mișcări din istoria de patru decenii a rețelei. AT&T (T), fostul proprietar al CNN, a permis rețelei să investească semnificativ în serviciu, construind o infrastructură de streaming și atrăgând nume cunoscute precum Chris Wallace și Audie Cornish pe platforma pentru emisiuni noi.

Dar CNN+ nu s-a încadrat niciodată în planurile Warner Bros. Discovery, care a oferit o viziune a unui super-streamer care a grupat un volum mare de conținut sub un singur acoperiș. Directorii Warner Bros. Discovery, care trebuiau să reducă costurile pentru a plăti miliarde de datorii după ce au achiziționat fosta companie-mamă a CNN, WarnerMedia, de la AT&T, nu au rezistat în fața costului construirii și programării CNN+.

Drept urmare, CNN+ a fost închis rapid după ce proprietarul a schimbat strategia, lăsând rețeaua de știri fără o cale viabilă înainte în era de streaming.