După ce ne-am amuzat cu toții pe seama modului în care funcționează acum industria de publicitate și mai ales meseria de influencer, actorul Florin Piersic Jr a decis să publice un clip amuzant care dă o nouă interpretare situației prezentate de youtuber-ul care a lansat Brânza Regală.

Actorul a scos în evidență un alt aspect: pentru companii nu contează calitatea, integritatea sau conținutul pe care îl promovează influencerii ci doar numerele atunci când asociază un brand cu cineva cunoscut de pe internet.

Florin Piersic Jr are un cont de Instagram urmărit de doar 32 de mii de persoane. Spre comparație, unele din persoanele care s-au făcut de râs acceptând să promoveze un produs care nu există au sute de mii de urmăritori. Oana Roman este urmărită de aproape 270 de mii de oameni doar pe Instagram, Ana Morodan, condamnată penal pentru conducere sub influența drogurilor, are 507000.

Cele două influencerițe spun că nu au căzut de fapt în plasă iar Oana Roman chiar insistă că îl dă în judecată pe acest tânăr pentru înșelăciune.

În clipul de mai jos actorul „vorbește” la telefon cu producătorii brânzei. De fapt, persoana de la celălalt capăt al firului este tot el. El le cere „reprezentanților” o mostră din „brânza regală” pentru a o promova și el, însă „persoana” de la celălalt capăt al firului îi atrage atenția că nu se numește „brânză regală”, ci „brânza regelui”și că nu are suficienți urmăritori pentru a fii considerat influencer.