OTP Bank România deschide ușile bankingului și ne arată ce se întâmplă în spatele lor.  O campanie despre implicarea angajaților, cultura organizațională și, bineînțeles, dragostea pentru banking, într-un show relevant și interactiv pentru audiență.

Soluția creativă propusă este un branded content pe formatul de game show, unde patru tipologii de angajați din diferite departamente ale băncii sunt aduși într-o competiție cu o miză importantă pentru ei – inima clientului. 

Banking cu Lipici aduce împreună brandul și consumatorul într-o experiență entertaining. Participanții lucrează împreună pentru a rezolva provocări create din procese reale pe care clienții băncii le efectuează regulat. Pentru a păstra atmosfera de show, există și un element de engagement pentru audiență care poate câștiga premii când votează concurentul preferat pe site-ul campaniei.

„Ne-am propus ca prin această serie de conținut să arătăm „latura umană” a băncii, prezentând într-un format inedit, de game show, ce se află în spatele cortinei: oameni care împreună construiesc o experiență cât mai plăcută pentru fiecare client. Obiectivul a fost acela de a ne conecta cu audiența, punând în scenă un mix de elemente: angajați, provocări bazate pe interacțiuni reale client-bancă, sistem de vot, iar la final premii. Credem că prin acest proiect „cu lipici” pentru canalele social media, am reușit să stârnim curiozitatea audienței asupra proceselor din banking, dar și să interacționăm de la episod la episod”, a declarat Arina Lazăr, Social Media Manager OTP Bank România.

„Storytelling-ul se adaptează vremurilor, iar granițele dintre conținut și consumator dispar, mai ales cu noile formate ca Choose Your Own Adventure. Mai simplu spus, oamenii vor să fie implicați, ascultați și să interacționeze cu ce consumă. Ce am făcut acum a fost să aducem împreună brandul și consumatorul în aceeași poveste, fiecare având câte un rol. Banking cu Lipici e un show unde concurenții sunt extensii ale lui OTP Bank, iar personajul principal este oricine dă play”, a precizat Simona Pandele, Copywriter The Geeks.

Banking cu Lipici e LIVE 

Pe YT

Pe LP

Pe FB:

Pe IG

Credits

Echipa The Geeks: 

Ioana Mușat – Managing Director 

Laura Belc – Creative Director 

Simona Pandele – Copywriter 

Alexandra Dumitrana – Art Director 

Cristina Tănase – Account Manager 

Alexandra Brezoianu – Junior Account Executive 

Simona Zglimbea – Account Director 

Camelia Efrimov – AV Production Director 

Alexandru Călin – AV Producer 

Echipa OTP Bank România: 

Arina Lazăr – Social Media Manager 

Alina Iagaru – Marketing Manager

Grațiela Palan – Brand Management Coordinator  

Viorel Voicu – Deputy Director Marketing, Communication & CX