cnn audio

CNN își reduce o parte din personalul diviziei de podcast în timp ce își reorientează afacerea audio, potrivit unui angajat disponibilizat. 

Alexander McCall, care a lucrat ca manager de produs la CNN Audio, a scris ieri pe Twitter că el și alți angajați de podcasting au fost disponibilizați și că CNN intenționează să producă mai puține seriale anul viitor. „

Mă alătur cohortei „Compania mea a investit mult în podcasting și apoi și-a dat seama că este scump și apoi nu am mai vrut să plăteascp pentru asta.”, a spus el.

CNN nu a comentat câți angajați au fost disponibilizați sau care emisiuni vor fi întrerupte. Într-o declarație, compania a spus: „Audio-ul este o zonă de creștere importantă pentru companie. În ultimii ani, am învățat multe despre subiectele și producțiile care rezonează cel mai mult cu publicul nostru. Drept urmare, ne-am perfecționat strategia pentru a ne concentra resursele mai precis în acele domenii.”

Cele mai multe dintre podcasturile CNN sunt legate de emisiunile și gazdele sale, dar rețeaua a anunțat câteva serii noi în februarie. Alertele de știri de ultimă oră, care oferă actualizări de știri de un minut, sunt încă active. 

Dar un sezon special din Tug of War despre războiul din Ucraina are postat ultimul episod în iunie, anunțând că vor exista actualizări „din când în când” pe feed. (Nu a existat niciunul.) 

Podcastul de finanțe personale Diversifying și-a încheiat difuzarea în august. Între timp, Anderson Cooper are un nou podcast, care se află pe locul cinci în topul Apple Podcasts și pe locul 12 în topul Spotify. Se pare că emisiunile de sine stătătoare ar putea fi eliminate, deoarece cele centrate pe prezentatorii CNN vor rămâne.

Într-un fel, situația CNN este unică – compania sa mamă recent fuzionată, Warner Bros. Discovery, urmărește reduceri în valoare de 3 miliarde de dolari. Dar, în sensul lui McCall, o mulțime de companii media s-au extins în domeniul audio în ultimii câțiva ani, gândindu-se poate că ar fi mai profitabil decât este. Ca semne de recesiune, nu ar fi surprinzător dacă am vedea mai multe companii media și de divertisment abandonându-și divziile audio.