lionsgate

În mai, Lionsgate a anunțat că intenționează să se desprindă de Starz. Potrivit unui dosar, compania își schimbă atenția asupra retragerii afacerii sale de studio film de Starz, în loc de invers.

În documente se afirmă că: „[Lionsgate] rămâne pe cale de a separa afacerile Starz de studioul de film. Pe măsură ce negocierile progresează, ne-am concentrat sporit asupra posibilității de a ne extinde afacerea de studio, creând o serie de beneficii financiare și strategice. În acest sens, continuăm negocierile productive cu potențiali parteneri strategici și financiari de ambele părți ale afacerii noastre.”

Anterior, CEO-ul Lionsgate, Jon Feltheimer, le-a spus investitorilor că compania plănuiește să se desprindă de Starz până la sfârșitul verii. Compania a achiziționat Starz în 2016 pentru 4,4 miliarde de dolari, iar de atunci, streamer-ul a crescut la 35,8 milioane de abonați. Deși numărul este mai mic decât mulți dintre concurenții săi, cum ar fi Netflix, HBO Max și Disney+, Lionsgate este hotărât să rămână pe drumul cel bun și să continue negocierea cu partenerii financiari.

De asemenea, într-un efort de a distinge mai bine marca, Lionsgate a anunța că va rebrandui serviciul internațional de streaming Starzplay în Lionsgate+ în 35 de piețe. Logo-ul mărcii Starzplay va fi reînnoit și înlocuit cu „Lionsgate+” într-un font de culoare albastru. Brandul Lionsgate+ va fi lansat în 16 țări europene, 17 țări din America Latină, Australia și Japonia.


Este foarte clar că Lionsgate vrea să rămână strâns legat de Starz. Mai ales că intenționează să păstreze brandul Starz în SUA, Canada și toate teritoriile din Orientul Mijlociu și Africa de Nord. Starz va primi, de asemenea, un nou logo de culoarea ceaiului.

Numele mărcii va rămâne Lionsgate Play în teritoriile Asiei de Sud și de Sud-Est.

„Chiar și odată cu separarea Starz și a studioului Lionsgate, marca Lionsgate va continua să fie valoroasă pentru succesul continuu al platformei noastre internaționale”, a adăugat Hirsch.