Page Nav

HIDE

GRID STYLE

GRID_STYLE

Articole recente:

latest

Ads Place

Obligatiunile Elefant Online au ajuns la scadenta - ce rezultate a avut compania ?

Elefant Online va rambursa integral suma pentru cele 76.514 obligațiuni corporative emise în anul 2018 și ajunse la maturitate. Suma reprezi...


Elefant Online va rambursa integral suma pentru cele 76.514 obligațiuni corporative emise în anul 2018 și ajunse la maturitate. Suma reprezintă principalul în valoare de 100 lei/obligațiune și ultimul cupon aferent celei de-a șasea perioade de dobândă în valoare de 4,5616 lei/ obligațiune. 

Valoarea emisiunii de obligațiuni a Elefant Online s-a ridicat la 7,65 milioane lei și au avut o dobândă anuală fixă (cupon) de 9%, plătibilă semestrial. Emisiunea de obligațiuni, lansată în urmă cu trei ani, a fost subscrisă prin plasament privat intermediat de SSIF Tradeville, de către 65 de investitori, dintre care 61 persoane fizice și 4 persoane juridice. La plata ultimului cupon erau înregistrate 641 persoane fizice și 12 persoane juridice. Numărul mare al investitorilor finali arată un interes major pentru obligațiunile Elefant pe durata de viață a acestora.

“Suma pe care am atras-o a fost investită în dezvoltarea platformei Elefant, iar interesul crescut al investitorilor în obligațiunile emise arată încredea pe care au avut-o în companie dar și în planurile de dezvoltare ale acesteia. Succesul acestei emisiuni arată faptul că instrumentele de pe piața de capital reprezintă un mijloc prin care banii investitorilor ajung în economia reală contribuind la dezovoltarea companiilor”, a declarat Sergiu Chircă, CEO Elefant.ro.


Plata se va efectua prin intermediul Depozitarului Central și a băncii Transilvania. Obligațiunile emise de Elefant Online S.A. au fost tranzacționate în cadrul Sistemului Alternativ de Tranzacționare administrat de Bursa de Valori București, începând cu 20 februarie 2019, sub simbolul ELEF21.

Elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din România cu afaceri în creștere. Compania a înregistrat o valoare a GMV (gross merchandise volume) de 120,7 milioane lei, față de 117 milioane lei în primele șase luni ale anului 2020, în timp ce numărul de vizitatori unici pe de pe platformă a crescut cu 12%, până la 12 milioane în primele șase luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Elefant are în plan să ajungă la un număr de  50 de showroom-uri la nivel național în următorii patru ani. În prezent compania deține 11 showroom-uri și 14 puncte de ridicare. 

Obligațiunile sunt valori mobiliare ce pot fi emise atât de autorități centrale sau locale, cât și de companii. Acestea oferă deținătorului o dobândă regulată (cupon) iar la maturitate, acesta primește înapoi întreaga sumă investită inițial. 

Elefant este unul dintre cei mai mari retaileri online din România, oferind clienților o gamă extinsă de produse cu livrare prin curier, în punctele de livrare proprii din București și din țară, precum și prin partenerii strategici la nivel național. Fondat în 2010, Elefant s-a extins și în afara țării deschizând o filiala la Chișinău, în Republica Moldova.


Niciun comentariu

Comentariul va fi postat dupa aprobare

ADS