jocul calamarului


Furnizorul de servicii de internet sud-coreean SK Broadband a dat în judecată Netflix pentru a plăti costurile legate de creșterea traficului de rețea și a lucrărilor de întreținere din cauza creșterii numărului de spectatori care au vizionat serialul Jocul Calamarului (Squid Game) difuzat de firma americană, a declarat vineri un purtător de cuvânt al SK.

Măsura vine după ce un tribunal din Seul a declarat că Netflix ar trebui să dea „în mod rezonabil” ceva în schimb furnizorului de servicii de internet pentru utilizarea rețelei, iar mai mulți parlamentari sud-coreeni s-au pronunțat împotriva furnizorilor de conținut care nu plătesc pentru utilizarea rețelei, în ciuda faptului că generează trafic exploziv.

Netflix a declarat că va revizui revendicarea SK Broadband și va căuta să aibă un dialog și va explora modalități în timp ce va colabora cu SK Broadband pentru a se asigura că clienții nu sunt afectați.

Popularitatea serialului de succes „Squid Game” (Jocul Calamarului) și a altor oferte au subliniat statutul Netflix ca al doilea cel mai mare generator de trafic de date din țară după YouTube de la Google, dar cei doi sunt singurii care nu plătesc taxe de utilizare a rețelei, pe care alți furnizori de conținut, precum Amazon, Apple și Facebook îl plătesc, a spus SK.

Traficul de date Netflix gestionat de SK a crescut de 24 de ori din mai 2018 la 1,2 trilioane de biți de date procesate pe secundă începând din septembrie, a spus SK, bazându-se pe succesul mai multor producții Netflix din Coreea, inclusiv „Squid Game” și „D.P.”



SK Broadband a declarat că a intentat un proces împotriva Netflix pentru ca acesta să plătească pentru utilizarea rețelelor SK de când Netflix a început să utilizeze linia dedicată SK începând cu 2018 pentru a furniza abonatilor din Coreea cantități din ce în ce mai mari de date, conținut video de înaltă definiție de pe serverele din Japonia și Hong Kong.

Serialul coreean a inregistrat un trafic crescut si este unul din cele mai populare titluri de pe platforma, ajungand pe primul loc in topul vizionarilor, inclusiv in Statele Unite.