Recent

latest

Influencerii locali devin voce pentru campaniile umanitare ale ONG-urilor

ONG-urile sau platformele care derulează acțiuni destinate refugiaților din Ucraina pot să își promoveze acțiunile prin intermediul micro și nano infl

marți, martie 22, 2022

/ by Bogdan Chirea
campanii umanitare

ONG-urile sau platformele care derulează acțiuni destinate refugiaților din Ucraina pot să își promoveze acțiunile prin intermediul micro și nano influencerilor locali. Proiectul a fost inițiat de platforma FameUp și susține deja campanii ale Salvați Copiii, Jobs4Ukraine, Refugees.ro sau Ukrainians in Iasi.

Peste 3.000 de influenceri locali din toată țara au răspuns până în prezent la campania Support Ukraine inițiată de platfoma FameUp. Proiectul sprijină inițiativele ONG-urilor sau platformelor care derulează acțiuni umanitare, acestea fiind promovate prin vocea influencerilor locali.

Mecanismul este simplu. Platforma FameUp încurajează utilizatorii de Instagram și TikTok cu minimum 500 de urmăritori să promoveze campaniile umanitare ale ONG-uri sau altor platforme. „Echipa FameUp oferă suport nelimitat organizațiilor care derulează astfel de acțiuni, pentru a fi siguri că apelurile umanitare ajung la un număr cât mai mare de persoane. Suntem conștienți de puterea de multiplicare a mesajului în rețelele de social media și vrem să devenim vectori în promovarea unor astfel de campanii”, explică Victor Gavronschi, Marketing Manager FameUp.

FameUp asigură suport integrat organizațiilor pentru implementarea proiectului: crearea contului de brand (pentru ONG sau platformă), creare brief, selectarea locațiilor targetate etc. Influencerii locali sunt invitați contribuie la promovarea acestor mesaje printr-un story pe Instagram sau o postare pe TikTok, în care să includă și tag sau hashtag relevant, împreună cu link-urile către site-urile organizațiilor partenere.

„Platformele sau asociațiile partenere trebuie doar să ne transmită informații pe scurt despre acțiunile pe care le întreprind, împreună cu link-uri utile și materialele vizuale folosite în comunicarea proprie. De aici ne ocupăm noi și mergem către influencerii locali”, explică Victor Gavronschi, Marketing Manager FameUp.

În prezent sunt campanii active pe Instagram și TikTok pentru Jobs4Ukraine, Refugees.ro, Ukrainians in Iasi și Timișoara pentru Ucraina. Peste 3.000 de influenceri locali din toată țara au răspuns până acum la campania Support Ukraine, având un impact organic de peste 500.000 de utilizatori.

FameUp este platforma de influencer marketing care conectează brandurile și agențiile cu influencerii locali care au minim 500 de urmăritori pe Instagram sau TikTok. Utilizatorii pot să câștige bani sau bunuri în schimbul promovării brandurilor pe conturile personale. Agențiile, la rândul lor, pot să customizeze rapid și la costuri reduse campanii de promovare online prin intermediul rețelei de influenceri locali din întreaga țară.


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

Comentariul va fi postat dupa aprobare

Translate

libris.ro
Nu pierde
© all rights reserved
made with by templateszoo