hbo discovery

Războaiele de streaming în continuă expansiune se vor contracta foarte ușor atunci când fuziunea WarnerMedia, aflată în așteptare, cu Discovery, de 43 de miliarde de dolari, va fi finalizată. 

Cele două companii au  dezvăluit că intenționează să-și combine serviciile de streaming -- HBO Max și Discovery Plus -- atunci când companiile se vor uni.

Știrea a fost dezvăluită de către  CFO-ul Discovery Gunnar Wiedenfels la cea de-a 30-a Conferință Anuală Media, Internet și Telecom a Deutsche Bank. Wiedenfels urmează să devină CFO al companiei combinate, care se va numi Warner Bros. Discovery.

Cu toate acestea, nu este clar cum ar putea noua companie să numească serviciul combinat sau cât ar putea să cosye acesta. HBO Max de la WarnerMedia costă în România doar 3,3 euro pe lună iar de la începutul lunii aprilie costul său va fi de 5 euro. Platforma Discovery Plus nu este disponibila in Romania, dar in SUA începe de la 5 USD pe lună cu reclame sau 7 USD pe lună pentru streaming fără reclame.

HBO Max este cel mai mare dintre cele două servicii, actualul părinte AT&T dezvăluind în ianuarie că serviciul (plus canalul TV HBO) a încheiat 2021 cu 73,8 milioane de abonați. Discovery a încheiat anul cu 22 de milioane de abonați.

Variety observă că, deși Wiedenfels nu a dezvăluit prețurile pentru serviciul combinat, el a spus că compania plănuia să aibă versiuni susținute de reclame și fără reclame. Executivul a mai spus că compania va oferi mai întâi o combinație de conținut din cele două servicii, în timp ce  va decide cum să unifice cel mai bine platformele. Disney face același lucru cu Disney Plus, Hulu și ESPN Plus.

Discovery+ (pronunțat „Discovery Plus”; stilizat ca discovery+) este un serviciu de streaming deținut de Discovery, Inc. Serviciul se concentrează pe programe factuale extrase din bibliotecile principalelor mărci ale canalelor Discovery, precum și seriale originale (care implică adesea spin-off-uri ale programelor existente din rețelele Discovery) și alt conținut achiziționat.

Potrivit planurilor de lansare, serviciul ar urma să fie lansat în a doua parte a acestui an și pe piața din România.