youtube podcast

YouTube studiază comunitatea de podcasturi cu ochi invidioși. Platforma video a oferit așa-numitele granturi de până la 300.000 USD podcas-urilor pentru a dezvolta versiuni video ale emisiunilor lor.

Într-o știre raportată pentru prima dată de Bloomberg, se spune că compania Alphabet extinde oferte de granturi de 50.000 de dolari ce pot fi oferite pentru emisiuni individuale și între 200.000 de dolari și 300.000 de dolari pentru rețelele de podcast.

YouTube a devenit deja o sursă majoră de descoperire a podcasturilor în Statele Unite, fără nicio cheltuială majoră pentru format. A beneficiat de algoritmul său de descoperire care a fost în beneficiul unor vedete precum controversatul Joe Rogan.

În octombrie anul trecut, Kai Chuk, un angajat YouTube cu o mare vechime în companie, a fost numit sef al diviziei de podcasturi, în timp ce utilizatorii YouTube din Canada au acum capacitatea de a menține YouTube în fundal în timp ce folosesc alte aplicații pe smartphone, ceva anterior restricționat la nivelul său premium. O astfel de caracteristică ar fi un avantaj pentru sectorul podcastului.

Rivalul Spotify a investit până acum 1 miliard de dolari în podcasturi, inclusiv prin asigurarea serviciilor lui Rogan, prințului Harry și Meghan Markle.