G∙NUSMAS

Faceți cunoștință cu G∙NUSMAS: un extraterestru mic, albastru, cu ochi mari și strălucitori și cea mai recentă creație virtuală Samsung. 

Samsung spune ca ideea pentru G∙NUSMAS a venit dintr-o glumă pe care o fac oamenii de fiecare dată când Samsung lansează un produs nou, unic - că Samsung trebuie să fi angajat o ființă extraterestră pentru a-și proiecta și dezvolta tehnologiile inovatoare.


Samsung a creat G∙NUSMAS pentru a intra în legătură cu generațiile mai tinere, în special consumatorii Millennial și Generația Z (MZ). 

„Împrumutând o idee din meme-ul de pe Internet, care arată interesul afectuos al clienților pentru Samsung Electronics, un avatar prietenos și plăcut a apărut în lume”, a declarat YH Lee, director de marketing și șef de marketing global la Samsung Electronics. „Lăsând extraterestrul nostru capricios și genial să arate publicului diferite laturi ale Samsung, sper că consumatorii noștri se pot simți mai familiarizați cu marca noastră.”

Numele „G∙NUSMAS” este „Samsung” scris înapoi. Planeta sa de origine, Nowus-129, o planetă la 100 de milioane de ani lumină distanță de Pământ, este, de asemenea, o referire la adresa sediului central al companiei, 129 Suwon din Coreea de Sud, scrisă invers.


Samsung plănuiește să lanseze o serie de videoclipuri scurte care detaliază povestea din spatele G∙NUSMAS, începând cu nașterea și sosirea accidentală pe Pământ. Fanii vor putea urmări călătoria lui G∙NUSMAS în timp ce funcționează, joacă și are o varietate de experiențe la sediul Samsung. Personalitatea strălucitoare și veselă a lui G∙NUSMAS va străluci prin videoclipuri în timp ce cântă, dansează și interacționează cu o varietate de dispozitive Samsung, de la sărituri pe un monitor până la dansul pe ecranul unui smartphone.

G∙NUSMAS va fi lansat la IFA 2022, iar povestea lui G∙NUSMAS va fi lansată pe canalele de socializare ale Samsung, cum ar fi YouTube și Facebook, precum și prin Samsung.com pe 2 septembrie. De asemenea, consumatorii vor putea comunica cu G ∙NUSMAS prin intermediul rețelelor sociale, al metaversului și al altor canale digitale.