la liga

LaLiga din Spania a încheiat un parteneriat cu compania de tehnologie video sportivă bazată pe inteligență artificială WSC Sports, a cărei platformă utilizează tehnologii avansate de inteligență artificială și de învățare automată pentru a analiza transmisiunile sportive în direct.

Apoi identifică fiecare eveniment care are loc într-un joc și în timp real creează și publică videoclipuri personalizate.

Potrivit LaLiga, această modalitate de schimbare a jocului de a crea momente evidențiate în timp real, la viteză și la scară, va fi folosită de aceasta în toate proprietățile digitale (site-ul web, aplicația, rețelele sociale) pentru toate cele peste 800 de meciuri LaLiga Santander și LaLiga SmartBank. Conținutul creat prin intermediul platformei WSC Sports va fi distribuit și cluburilor LaLiga pentru a ajuta la creșterea acoperirii și pentru a oferi o nouă experiență fanilor din întreaga ligă.

LaLiga va folosi, de asemenea, soluția grafică inovatoare a WSC Sports Graphics360, care adaugă automat elemente grafice și contextuale la fiecare videoclip pentru a le ajuta să le personalizeze pentru branding și sponsorizări.

În cele din urmă, LaLiga va folosi această tehnologie pentru a crea și edita cu ușurință momentele importante ale zilei de meci la viteză, la rezoluție înaltă, pentru canalul lor TV de difuzare.

Telespectatorii vor putea experimenta toate aceste schimbări de la începutul sezoanelor 2022/23 LaLiga Santander și LaLiga SmartBank.

Campionatul de fotbal din Spania se vede anul acesta în România pe canalele Digi Sport, Prima Sport și Orange Sport.