How to Web 2022

Timp de două zile, conferința How to Web a reunit ecosistemul antreprenoriatului și inovării, la cea de-a 11a ediție de eveniment. 

Peste 70 de experți globali de la companii precum UiPath, Google, Bitdefender, Product Culture, Pendo.io și multe altele au urcat pe trei scene ale conferinței, pentru a dezvălui practicile prin care au adus rezultate maxime în cadrul acestor companii.

Cea de-a patra scenă a evenimentului a fost dedicată startup-urilor, care au avut ocazia să își prezinte produsele și soluțiile inovative prin programele Orange Fab Demo Day, Startup Wise Guys sau Spotlight.

Tema conferinței “It’s Time to Build” a fost nelipsită de la întregul eveniment, cu scopul de a readuce aminte participanților de rapiditatea și eficiența prin care putem construi produse, echipe sau business-uri de succes, dacă apelăm la resursele potrivite. How to Web își propune an de an să aducă toate aceste resurse împreună: conținut de calitate la nivel internațional, experți, fondatori și investitori din întreaga lume și o comunitate de oameni dispuși să schimbe viitorul.

Câștigătorul premiului de aproape jumătate de milion de euro

Spotlight, competiția dedicată startup-urilor early-stage, a avut loc în cea de-a doua zi a evenimentului, cu 23 de startup-uri din Europa duelându-se pentru premiul investiție de 465.000 de euro: Eyelet, Hyperjob, Synaptiq, Fagura, Avo Cool, GuidefAI, Braight Technologies, Directimo, INKI.TECH, Licenseware, MediNav, Getpin, Bloomcoding, Beesers, SOLO Fintech, Adapta Robotics & Engineering, Proofminder, Avokaado, InRento, Holoma, Hyperhuman, INPUT SOFT și Gorilla Link.

După sesiuni intense de prezentare pe scenă și jurizare, câștigătorul premiului de 465.000 de euro a fost startup-ul Braight Technologies din Polonia, cu o soluție avansată de tehnologie, care ajută afacerile să își înțeleagă mai bine clienții.

După o ediție de succes, organizatorii deja se pregătesc de ediția 2023 a evenimentului, lansând și prima serie de bilete, în număr limitat