roblox

Firma de jocuri online Roblox Corp  a declarat vineri că intenționează să lanseze publicitate 3D pe platforma sa anul viitor, deoarece se străduiește să-și diversifice fluxul de venituri dincolo de achizițiile în joc.

Compania va testa reclame cu dezvoltatori și câțiva agenți de publicitate până la sfârșitul acestui an, a declarat Roblox la conferința anuală a dezvoltatorilor.

Publicitatea 3D, cunoscută mai bine ca „reclame imersive”,  va ajunge doar la publicul cu vârsta de 13 ani și peste, a spus Roblox.

Anunțul, însă, vine într-un moment în care o economie în curs de deteriorare continuă să devasteze industria de publicitate, inclusiv giganți precum Snap Inc și proprietarul Facebook Meta Platforms.

Roblox, din California, renumit pentru jocurile sale „Jailbreak” și „MeepCity”, a simțit un impact pe măsură ce redeschiderea școlilor după izolare și inflația crescuta a redus cheltuielile utilizatorilor.

Pentru a combate cererea de scazuta, Roblox s-a concentrat pe „metavers”, un spațiu virtual în care jucătorii pot face totul, de la petreceri și discuții până la cumpărături și participarea la concerte.

În prezent, generează cea mai mare parte a veniturilor din moneda sa virtuală „Robux”, pe care copiii o folosesc pentru a îmbunătăți avatarele jucătorilor cumpărând articole din joc, cum ar fi accesorii sau animale de companie.