Pe 21 noiembrie 2022, la București, s-a lansat prima școală de digital advertising din România. House of Ads este un proiect educațional fondat de 2 experți în domeniu, Cristian – Florin Cozmincă și Tudor Rădăcineanu. 

Școala îmbină metodele de predare clasică și workshop-urile practice interactive. Timp de 30 de zile, cursanții vor învăța tainele digital advertising-ului și vor avea șansa să aplice practic cele învățate, lucrând cu afaceri reale. Clasele au loc în 2 intervale orare, 08:00 – 11:00 și 18:00 – 21:00 în București, Strada Mitropolit Dosoftei, nr. 58 etaj 2. 

Fondatorii au atras în proiect o serie de parteneri: Claudiu Ciudor – consultant în marketing și afaceri, Adrian Ulmeanu, expert în automatizări și Cosmin Dărăban – fondator și CEO GoMag – una dintre cele mai cunoscute platforme de ecommerce din România. Partenerii vor avea ca scop să formeze cursanților o imagine de ansamblu asupra pieței în care vor activa după terminarea școlii. 

Astfel, cursanții vor beneficia de experiență directă cu piața, învățând fundamentele marketingului și modalități de eficientizare a campaniilor. În același timp, vor fi pregătiți din perspectiva de business. După terminarea școlii vor putea ocupa poziția de media buyer în cadrul agențiilor de digital advertising existente pe piață. Sau își vor putea lansa propriile agenții digitale și vor putea oferi valoare clienților finali pe care îi vor reprezenta.