Agenția de creație strategică Minio Studio a lansat o nouă serie Creative Chaos, de această dată în parteneriact cu Coca-Cola HBC. 

Creative Chaos este un scurt documentar de tipul how it’s made care arată culisele realizării unei campanii, de la etapa de pitch sau brief, până la evaluarea rezultatelor. Seria de conținut cuprinde interviuri cu cei ce au lucrat în mod real la proiect – din partea agenției, dar și de la client – astfel că toți participanții sunt autentici, nu actori.


Această nouă serie prezintă povestea din spatele crearii ILTP (International Leadership Trainee Program by Coca-Cola HBC), un program de recrutare de tip early-talent, derulat în 23 de țări. Minio Studio a câștigat un pitch, devenind agenția de employer branding pentru Coca-Cola HBC, iar ILTP a fost primul său proiect de anvergură. 

Creative Chaos aduce în prim-plan întregul parcurs al procesului de lucru, începând de la etapele incipiente ale pitch-ului și ajungând până la implementarea efectivă și evaluarea rezultatelor. Această serie scurtă oferă privitorilor ocazia de a urmări interviuri cu profesioniști seniori Coca-Cola HBC, care dezvăluie în mod transparent obiectivele și dificultățile traversate în cursul creării programului ILTP. Echipa Minio Studio adaugă și mai multă profunzime povestirii prin intermediul unui amestec de informații profesionale și personale, oferind astfel o perspectivă proaspătă și autentică asupra colaborării cu un client de talie internațională.

Campania de lansare pentru ILTP – Bring Your Own Magic – a primit deja 6 premii, locale și internaționale, și are mai multe nominalizări – printre care și la prestigiosul festival RAD UK, unde câștigătorii vor fi anunțați pe 25 ianuarie. 

 „Chiar după 20 de ani de experiență, să lucrez la dezvoltarea ILTP a fost un moment de mândrie profesională. Este un proiect complex și cred că succesul său a depins mult și de relația pe care am avut-o cu echipa Coca-Cola HBC – un mix de profesionalism și umanitate pe care îl găsesc destul de rar. Dar asta nu înseamnă că a fost un proiect ușor, dimpotrivă. Cu atât mai mult, apreciez deschiderea clientului de a lua parte la acest proiect, care este, în esență, un exercițiu de transparență și vulnerabilitate pe care puțini sunt confortabili să îl facă. Așa că vă invit să-l urmăriți cu inima deschisă”, a declarat Ioana Mucenic, CEO Minio Studio & Maker Studio.

Creative Chaos by Coca-Cola HBC & Minio Studio este a doua serie din acest proiect. Primul proiect a prezentat povestea campaniei Gustare de TOP, dezvoltată de Minio Studio alături de Mondelēz și Macromex. 

Prin seria de premii luate la Employer Branding Awards în 2023, Minio Studio a fost și cea mai premiată agenție la această competiție. Este o dovadă a expertizei pe care agenția a dezvoltat-o pe componenta de Employer Branding, fără să fie specializarea sa exclusivă.