Agenția de marketing Inventive Plus organizează a doua ediția a campaniei „Învață cu Tomiță”, în cadrul căreia își propune să promoveze concepte privitoare la siguranța online, dar nu numai, în rândul copiilor. Anul acesta, campania se va desfășura în perioada Mai - Iunie, obiectivul fiind acela de a transmite mesajul în peste 150 de școli. 

Acest lucru nu ar fi posibil, totuși, fără sprijinul partenerilor care susțin această misiune educațională valoroasă. Alături de parteneri și cei afiliați campaniei „Învață cu Tomiță”, echipa Inventive Plus și-a propus să aducă în atenția copiilor importanța protejării datelor personale, foarte sensibile în mediul online, să prevină și să limiteze fenomenul de cyberbullying și să transforme navigarea pe internet într-una cât mai responsabilă, în conformitate cu nevoile de siguranță ale copiilor.

„Învață cu Tomiță” este un proiect multilateral, care și-a propus să promoveze tehnici și sfaturi prin care copiii să își asigure un micromediu online cât mai sigur. Întrucât internetul reprezintă atât o sursă inepuizabilă de informații valoroase, având o componentă educațională majoră, cât și un mediu cu potențial violent și răuvoitor, cei la Inventive Plus, alături de partenerii acestui proiect, se concentrează pe promovarea securității în mediul virtual pentru copii. Organizând o gamă variată de programe și workshop-uri, ei doresc să ajungă la cât mai multe școli, pentru a propaga adoptarea unui comportament responsabil în online și, în același timp, pentru a-i ajuta pe copii să conștientizeze eventualele riscuri la care se pot expune în diferite circumstanțe.

Misiunea aceasta a luat naștere din dorința de a le oferi copiilor instrumentele de care au nevoie pentru a conștientiza faptul că lumea virtuală poate fi plină de pericole. Acestea au potențialul de a afecta integritatea cognitivă, emoțională și, în unele cazuri, chiar fizică a copiilor. În egală măsură, conceptul de „siguranță digitală” este cunoscut deficitar – atât în rândul copiilor, cât și al părinților. Este nevoie de conștientizarea fenomenelor care iau naștere în mediul online, cum ar fi cyberbullying-ul, care poate face victime în orice moment. La fel de importantă este pe de altă parte și cunoașterea eventualelor riscuri pe care le ridică accesarea anumitor website-uri, a unor link-uri provenite din surse lipsite de încredere, integrarea în anumite grupuri și altele.

„Învață cu Tomiță” este proiectul care își asumă un rol activ în educația tinerilor adolescenți, a viitorilor adulți care vor face parte dintr-o societate dinamică, funcțională. Alături de parteneri, cei de la agenția de marketing Inventive Plus doresc să le ofere copiilor lecții valoroase și care pot face o diferență semnificativă în viața lor. Siguranța copiilor în mediul online poate fi ușor depreciată printr-o gamă variată de forme. Însă, atât timp cât copiii cunosc care sunt acestea și, implicit, cum să reducă la minimum riscul de a se expune unor medii sensibile, devenind chiar ținte ale unor astfel de comportamente, siguranța în mediul online nu mai reprezintă un concept abstract.

Campania „Învață cu Tomiță” își fundamentează activitatea în colaborare cu partenerii care își asociază imaginea și brandul. Ajunsă deja la a doua ediție, campania se bucură de un real succes în rândul copiilor și, de asemenea, al părinților.