Copiii bolnavi de inimă ai României au nevoie de ajutor

Niciun comentariu

joi, decembrie 02, 2021



În fiecare an, 1.000 dintre copiii care se nasc în România vin pe lume cu malformații cardiace. O parte dintre ei trebuie operați urgent, alții sunt în așteptare sau trebuie reoperați. Așa se face că, an de an!, 1.500 de copii sunt pe lista celor care au nevoie de operații pe inimă…

Pentru ei Asociatia Inima Copiilor extinde Secția de Cardiochirurgie a Spitalului de copii Marie Curie din București.

Secția de Cardiochirurgie de la Marie Curie a fost construită și amenajată chiar de asociatie, între 2009 și 2011, cu sprijinul foarte multor donatori individuali. Aici se desfășoară misiunile medicale lunare, în care medici cu foarte mare experiență vin din străinătate și operează la Marie Curie, ajutând și la perfecționarea tinerei echipe a secției.

Asociatia Inima Copiilor susține aceste misiuni încă de la început, acoperind an de an o mare parte din costurile lor.

Anul 2020 a fost cel mai intens din toată istoria secției. Cardiochirurgia de la Marie Curie a fost singura din țară care primit și tratat fără  întrerupere copii născuți cu malformații cardiace. 170 de copii au fost operați pe inimă anul trecut la Marie Curie.

Asociatia a luat decizia de a a extinde această secție pentru ca ea să poată opera cel puțin 400 de copii bolnavi de inimă în fiecare an. Concret, extinderea Cardiochirurgiei înseamnă:

  • amenajarea celei de-a doua săli de operații
  • 15-20 de locuri de terapie intensivă cardiacă (acum sunt 6)
  • 25 de locuri în saloanele în care vor fi îngrijiți copiii înainte și după operații
  • reamenajarea și modernizarea spațiilor și a aparaturii specifice
  • Suprafața totală a noii secții va fi de peste 1.900 m² (de la 745 m² acum

Pentru ca acest proiect sa poata fi realizat este nevoie de 3.000.000 de euro. NN România donează 500.000 de euro și va dubla toate sumele strânse prin donațiile lunare de 2 euro făcute prin sms cu LOVE la 8844.



S-au inventat premiile care te fac influencer în România

Niciun comentariu
influencer


In grila de canale a operatorilor de cablu de la noi exista un post de televiziune international care celebreaza vedetele asa cum o face si versiunea sa autohtona, Antena Stars.

Postul de televiziune E! organizeaza anual evenimentul People's Choice Awards,o festivitate de premiere desfășurată anual în Statele Unite în cadrul căreia publicul își recompensează producțiile și personalitățile favorite din domeniul cinematografic, audiovizual și muzical. 

Pentru ca avem si o versiunea localizata a postului E! Entertainment, ce va difuza gala anuala pe data de 7 decembrie, au fost inventate niste premii si pentru vedetele din Romania.

Astfel, a fost inventata categoria Romanian Social Media Star 2021 in care Dorian Popa, Alina Ceuşan, Carmen Grebenişan, Ceanu Zheng, Cristina Almăşan, Mădălin Şerban, Maria Zvinca şi Marilu Dobrescu au fost nominalizati pentru a fi premiati.

Lista de nume cu nominalizati este atat de impresionanta incat este greu sa nu te intrebi: Cine sunt oamenii astia ?



Se pare ca sunt influenceri, adica un soi de vedete care merita premiate pentru ca au multi urmaritori pe retelele de socializare. Si mai amuzant e ca printre ei sunt unii care chiar cred ca asta e o adevarata realizare si ca daca s-ar duce la un interviu de angajare cu asta in CV i-ar da pe toti pe spate. Este posibil insa sa fi trecut de atatea ori pe langa ei prin mall incat nici nu ai realizat ca ti-ai ratat sansa vietii de la a obtine un autograf de la ei pe care sa il vinzi ulterior pe mii de dolari la Asii Amanetului de pe History.

Vestea si mai tare vine acum, Marilu Dobrescu a fost desemnata Cel mai bun influencer din 2021.

Marilu Dobrescu a fost desemnată, în urma voturilor primite de la fani, cel mai bun influencer din ţara noastră. Va primi premiul „Romanian Social Media Star of 2021”, în cadrul galei E! People’s Choice Awards.

Ca sa nu ramaneti in ceata, si fanii lui Chelutu si ai lui Dorian Popa sa nu planga, Marilu Dobrescu este influencer, creator de conţinut şi fost model internaţional. A prezentat pentru branduri precum Michael Kors, Armani, Salvatore Ferragamo, Liu Jo. 

Daca nu ati auzit nici pana acum de ea, sa va fie rusine... eu deja nu mai pot sa scot capul din pamant din cauza ignorantei de care dau dovada uneori.

Tech Buzz – 29 noiembrie 2021

Niciun comentariu

 

tech buzz

Cele mai recente stiri din lumea tehnologiei oferite de IT MANIA prin intermediul rubricii Tech Buzz:

  • Samsung Galaxy Note se pregătește de ieșirea de pe piață
  • Winamp va avea o versiune nouă
  • Sute de aplicatii virusate descoperite pe App Galerry de la Huawei –
  • OneUI 4.0 cu Android 12 se pregătește de versiunea finală
  • Total War: Warhammer 3 a fost amânat

Tech Buzz este o rubrica IT MANIA ce poate fi vizionată online pe canalul de YouTube sau Facebook Watch.



Oferte speciale Vodafone Business pentru antreprenori de Sărbători

Niciun comentariu
vodafone business

Vodafone Business lansează oferte speciale de Sărbători dedicate antreprenorilor, cu extra-cadouri și beneficii care să îi susțină în dezvoltarea afacerii. 

“Noile oferte continuă promisiunea Vodafone Business de a sprijini antreprenorii și companiile mici și mijlocii să se dezvolte și să opereze cu succes într-o lume digitală. Angajamentul nostru este de a fi un partener de încredere pentru acest segment de clienți care joacă un rol esențial în economia României, dar care, în egală măsură, are nevoie de susținere pentru a-și atinge potențialul maxim și pentru a continua să fie puternic și competitiv. De aceea, credem în nevoia de a le facilita accesul la resurse și informații relevante în ceea ce privește digitalizarea și dezvoltarea propriului business, de a le oferi consiliere gratuită care să-i ajute în procesul de transformare digitală, precum și soluții și oferte cu valoare reală pentru business-ul lor”, a spus Mihnea Rădulescu, Director Vodafone Business Unit, Vodafone România.

Clienții Vodafone Business beneficiază de 3 luni gratuite la achiziționarea soluțiilor digitale disponibile pe bază de abonament, precum soluția de semnătură digitală, de facturare electronică, soluția de securitate, arhivare electronică sau cea de creare a unui site de prezentare și magazin online.

De asemenea, clienții au la dispoziție oferte speciale la telefoane smart, împreună cu abonamentele de servicii mobile Red Infinity, care vin cu extra-cadouri constând în echipamente, gadget-uri și accesorii, precum monitoare, căști wireless, brățări inteligente. De exemplu, clienții pot achiziționa un smartphone 5G Xiaomi Mi 11 Lite 128GB cu avans zero, împreună cu abonamentul Red Infinity 25 la 17 euro/lună, și primesc cadou un MI Smart Band 5.

În plus, pentru orice ofertă specială achiziționată în campanie, clienții beneficiază de un voucher care le oferă acces gratuit la Masterclass-ul „Training Business Development” susținut de Dragoș Petrescu, Președinte al Romanian Business Leaders și antreprenor român de succes, care, pe parcursul a 6 ore de module video, va împărtăși informații valoroase și practice de business care să îi ajute pe antreprenori în dezvoltarea propriei afaceri. Masterclass-ul abordează teme precum analiza de piață și a competitorilor, cum treci la următorul nivel în business, cum aloci resursele sau cum te ajuți de inovație și tehnologie, plus sfaturi practice pentru antreprenorii aflați la început de drum.

Noile oferte Vodafone Business sunt disponibile până la 31 decembrie 2021,

Sustenabilitatea și acțiunile climatice printre tendințele dominante ale centrelor de date de urmărit în 2022

Niciun comentariu
vertiv

Vertiv furnizor global de infrastructură digitală critică și soluții de continuitate, a lansat lista anuală a tendințelor cheie de urmărit în 2022 referitor la centrele de date, ce subliniază o accelerare dramatică a acțiunilor în ceea ce privește, atât sustenabilitatea, cât și direcția de urmat în criza climatică. 

Experții Vertiv au observat că discuțiile de lungă durată despre eficiență și utilizare a centrului de date evoluează și se va pune un accent mai amplu și mai agresiv pe sustenabilitate. Această mișcare recunoaște iminența crizei climatice, relația dintre disponibilitatea resurselor și creșterea costurilor și opiniile politice în schimbare, la nivelul întregii lumi.

„Pe măsură ce ne apropiem de 2022, operatorii și furnizorii de centre de date vor urmări, în mod activ, strategii care pot face o diferență reală în abordarea crizei climatice,” declară Rob Johnson, CEO-ul Vertiv. „La rândul nostru, continuăm să ne concentrăm pe eficiența energetică în portofoliul nostru, precum și pe tehnologiile de energie alternative și regenerabile și pe sursele de energie fără emisii de carbon, pentru a acorda prioritate tehnologiilor de răcire fără apă și pentru a colabora cu liderii din cercetare și cu clienții noștri, totul pentru ca eforturile în ceea ce privește sustenabilitatea să dea rezultate.”

Acțiunile pe care factorii de decizie din centrele de date le întreprind pe aceste fronturi vor avea un impact profund asupra economiei digitale în 2022 și pe mai departe. Urgența acestor provocări se reflectă în tendințele pentru 2022 identificate de experții Vertiv. Aceste trenduri sunt:

- Centrele de date abordează sustenabilitatea și criza climatică: în ultimii ani, industria centrelor de date s-a îndreptat treptat către practici mai ecologice, însă operatorii se vor alătura acestui efort climatic mai pronunțat în 2022. Pe plan operațional, experții Vertiv prevăd că unele organizații vor adopta strategii de energie sustenabilă, care utilizează o soluție digitală, ce va accepta utilizarea de energie 100% regenerabilă și, în cele din urmă, va opera cu energie sustenabilă 24/7. 


Astfel de sisteme hibride de energie distribuită pot furniza, atât energie AC, cât și DC, ceea ce oferă opțiuni de îmbunătățire a eficienței și, în cele din urmă, permit centrelor de date să funcționeze fără emisii de carbon. Celulele de combustie, activele regenerabile și sistemele de stocare a energiei de lungă durată, inclusiv sistemele de stocare a energiei bateriei (BESS) și bateriile litiu-ion, vor juca un rol vital în furnizarea de rezultate sustenabile, rezistente și de încredere. Sistemele termice, care nu utilizează apă sunt foarte căutate și vom vedea că agenții frigorifici cu potențial ridicat de încălzire globală (GWP) vor fi treptat reduși în favoarea agenților frigorifici cu GWP scăzut.

În viitorul apropiat, evenimentele meteorologice extreme, legate de schimbările climatice, vor influența deciziile privind locul și modul în care se vor construi noi centre de date și rețele de telecomunicații. Alți factori precum, fiabilitatea și accesibilitatea rețelei, temperaturile regionale, disponibilitatea apei și a energiei regenerabile și sustenabile generată local și reglementările care raționalizează puterea utilității și limitează cantitatea de energie oferită centrelor de date, joacă, de asemenea, un rol în luarea acestei decizii.


Aceste evenimente meteorologice extreme vor genera sisteme de infrastructură mai robuste în spațiul Tehnologiei Informației și Comunicațiilor (TIC), care vor trebui aliniate cu atenție la obiectivele de sustenabilitate. În 2022, operatorii de centre de date și telecomunicații se vor lupta cu aceste probleme – și cu întrebările de latență mereu prezente – și vor genera nevoia de soluții care să poată răspunde acestor provocări.

- Inteligența artificială devine realitate: pe măsură ce rețelele de astăzi devin mai complexe și mai distribuite, iar cerințele de realitate augmentată și virtuală ale metaversului devin mai proeminente, nevoia de procesare în timp real și de luare a deciziilor devine mai urgentă. Această nevoie în timp real este sensibilă la latențe, iar în cadrul modelului hybrid, din ce în ce mai comun în companii, cloud public și privat, colocare și edge, managementul manual cu normă întreagă este impracticabil, dacă nu chiar imposibil. Inteligența artificială (AI) și învățarea automată vor fi esențiale pentru optimizarea performanței acestor rețele.


Va fi nevoie de timp și de focus pentru a colecta datele potrivite, a construi modelele potrivite și de a pregăti platforma de rețea pentru a lua deciziile corecte. Cu toate acestea, instrumentele de programare sunt acum suficient de simplificate încât oamenii de știință din domeniul datelor sunt capabili să rezolve o problemă prin resursele de procesare, fără a fi nevoie să fie experți în programare sau hardware. Disponibilitatea hardware-ului IA de la furnizori consacrați, opțiunile cloud, un lanț de instrumente simplificat și un accent educațional pe știința datelor au făcut ca IA să fie văzută ca opțiune și de companiile mai mici. Totul se adaugă la adoptarea accelerată a IA în 2022.

Ca în cazul oricărui progres tehnologic, există efecte de undă. Creșterea IA va spori în mod inevitabil procesarea și căldura și, prin extensie, va accelera adoptarea răcirii cu lichid. Pe lângă alte provocări, scăderea barierei de intrare pune o prioritate în alegerea furnizorilor, platformelor și sistemelor potrivite.

- Centrul de date post-pandemie prinde formă: construcții de noi centre de date de aproximativ 2,9 gigawați sunt în curs de desfășurare la nivel global – în creștere față de 1,6 gigawați în 2020 (Cushman & Wakefield). 


Aceste centre de date vor fi special construite pentru a răspunde nevoilor unei lumi post-COVID. Mai multă activitate se va concentra în edge, unde VMware previzionează o schimbare dramatică în distribuția volumului de lucru – de la 5% în prezent la 30% în următorii cinci ani. Disponibilitatea va rămâne prioritatea principală, chiar și în edge, dar este nevoie tot mai mare de o latență mai mică pentru a susține clădiri sănătoase, orașe inteligente, resurse energetice distribuite și 5G. Anul 2022 va vedea investiții sporite în zona edge pentru a sprijini această nouă normalitate (munca de la distanță, dependența crescută de comerțul electronic și telemedicină, video streaming) și lansarea continuă a 5G. 

- Drive Toward Integration: diferiți furnizori de echipamente pentru centre de date au adoptat de ani de zile sisteme integrate, care permit extensii de capacitate modulară, cu rafturi și rack-uri integrate, printre cele mai populare oferte de centre de date de astăzi. În 2022, vom vedea următorul pas spre integrare, deoarece centrele de date lucrează cu furnizorii pentru a integra mai bine sistemele mai mari - toate componentele infrastructurii de alimentare, de exemplu - și pentru a oferi interoperabilitate perfectă.

Beneficiile integrării, ca și concept, sunt binecunoscute – costuri reduse de construcție și implementare, management flexibil al capacității – iar aplicarea aceleiași abordări în sisteme mai mari oferă viteză. Soluțiile de alimentare bazate pe rack sunt acceleratorii timpurii ai impulsului integrării.


Flanco aniverseaza 27 de ani ani cu extinderea gamei de solutii de finantare si servicii de livrare

Niciun comentariu
flanco

Flanco, una dintre cele mai longevive companii românești, aniversează, la începutul lunii decembrie, 27 de ani de prezență pe piața autohtonă de retail, cu  cea mai extinsă gamă de soluții de finanțare oferite clienților și servicii de livrare complete – acasă, la easybox sau în magazin.

Dublarea rețelei de magazine și a cifrei de afaceri, triplarea echipei

Ultimii 10 ani, din 2011 până în prezent, au fost marcați de o continuă dezvoltare a companiei: numărul de magazine s-a dublat, de la 77 în 2011, la 160 în 2021; la fel și cifra de afaceri – de la 110 milioane euro în 2011, la 218 milioane euro, în 2020; în același timp, numărul angajaților s-a triplat, de la 525 în 2011, la 1.540 în 2020.

“Strategia noastră a fost întotdeauna de creștere solidă și sănătoasă, pe termen lung”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail. “Încă de la deschiderea primului magazin din 1994, am făcut tot posibilul pentru a ne adapta cât mai bine la cerințele clienților noștri și la realitățile pieței, în continuă schimbare. Astfel am reușit să trecem peste momentele dificile din viața companiei, precum criza din 2010 sau criza sanitară din ultimii doi ani.”

Pe parcursul anilor, compania a adus pe piața românească numeroase concepte noi, precum ideea de magazin electro-IT pe suprafețe mari, conceptul de “credit cu buletinul”, dezvoltat în parteneriat cu Cetelem, fenomenul Black Friday sau lansarea propriului brand de produse electro-IT, Vision. De asemenea, s-a implicat permanent în viața socială a comunității. Sprijinind programul “Nouă ne pasă”, derulat de fundația eMAG, a contribuit la deschiderea a 46 de centre after-school în școli din comunități rurale. În ultimii cinci ani școlari, peste 1.500 de elevi, din 25 de județe, au participat la ore de educație remedială, special concepute pentru a reduce fenomenul de abandon școlar.

Servicii complete de livrare și finanțare

Retailerul a optimizat continuu mixul de produse și gama de servicii, pentru a oferi clienților săi soluții pe măsura necesităților actuale. Astfel, în urma creșterii ponderii cumpărătorilor online, dar și a nevoii de siguranță, de rapiditate și de accesibilitate, Flanco a introdus noi servicii la nivel național, precum livrarea la Easybox, în peste 2.000 de puncte din toată țara, sau pick-up in-store, prin care produsele comandate pe flanco.ro pot fi livrate în orice magazin selectat de client.

“Prin serviciul de Livrare și verificare produs direct în magazin, clienții noștri au acces permanent la întreaga gamă de produse comercializate de Flanco, pot să ridice comanda atunci când programul le permite, fără să mai aștepte curierul, din orice magazin le este la îndemână. Un alt avantaj este acela de a beneficia, în continuare, de consultanța specialiștilor din magazine, care, împreună cu clientul, vor verifica produsul primit. În plus, transportul este gratuit”, explică Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco Retail.

Totodată, Flanco oferă cea mai variată paletă de servicii de finanțare: de la cumpărături în până la 40 de rate fără dobândă cu cardul de credit, la cumpărături în rate direct în magazin, fără adeverințe, la credit online obținut pe loc, cu proces de aprobare 100% online, până la cumpărături în 3-4 rate direct cu cardul de salariu, cu dobândă cu costuri nesemnificative.



Campanie de reduceri aniversare 

Pentru a-și sărbători aniversarea împreună cu clienții săi, între 1 și 4 decembrie, Flanco oferă transport gratuit și reduceri suplimentare de 5-10% la plata cu cardul, în funcție de valoarea coșului de cumpărături, de care aceștia se pot bucura inclusiv utilizând vouchere din cadrul programului “Rabla pentru Electrocasnice”.

“Luna decembrie este una specială pentru noi, pentru că lucrăm și pregătim surprize pentru clienți nu doar în spiritul sărbătorilor, ci și aniversând încă un an din istoria bogată a companiei. 2021 este anul lansării noii noastre poziționări, prin care am căutat să reflectăm cât mai bine valorile în care credem și relația cu clienții noștri. Am înțeles că nu prețul este cel mai important, ci nevoile cumpărătorilor noștri, de calitate și confort. Acestora le răspundem prin mixul optimizat de produse pe care le afișăm la raft, cu accent pe mărci cunoscute, best-seller-uri și valoare demonstrată în timp, precum și prin instrumentele de finanțare oferite, astfel încât să își permită să investească în produse tehnologice care să îi bucure și care să le fie alături vreme îndelungată”, adaugă Ovidiu Nicușan.


McDonald’s anunță deschiderea celui de-al doilea restaurant din Brăila

Niciun comentariu
mcdonald's brăila

Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s din România, continuă procesul de expansiune pe plan local și deschide un nou restaurant în Brăila, în incinta Brăila Mall. Odată cu inaugurarea noii unități, rețeaua ajunge 91 de restaurante la nivel național. Suma totală a investițiilor pentru restaurantul din Brăila se ridică la peste 3 milioane de lei.  

„Cu această nouă deschidere suntem cu un pas mai aproape de a ne îndeplini obiectivele de expansiune stabilite pentru acest an. Mă bucur că am revenit în Brăila cu un nou restaurant, pe lângă unitatea de Drive-Thru inaugurată în 2018 și că le aducem celor care tranzitează centrul comercial în acesta perioadă un motiv în plus de bucurie. Mai mult, fiecare nou restaurant înseamnă și noi oportunități profesionale pentru comunitatea locală.”, a declarat Paul Drăgan, Directorul General Premier Restaurants România.

La doar câteva zile de la deschiderea restaurantului cu numărul 90, McDonald’s România a inaugurat cel de-al doilea restaurant din Brăila, pe 28 noiembrie 2021. Noua unitate este situată în zona de foodcourt a centrului comercial Brăila Mall și integrează cele mai noi tehnologii McDonald’s. Restaurantul dispune de 4 kiosk-uri amplasate pe fațada restaurantului, astfel încât clienții să își poată comanda mai simplu și mai ușor produsele preferate. 



De asemenea, aceștia pot folosi kiosk-urile ca să plătească cu cardul bancar sau să scaneze aplicația McDonald’s. În plus, clienții pot scana codul QR disponibil în secțiunea MyM Rewards din aplicația de mobil, pentru a aduna puncte de loialitate, care ulterior se transformă în produse și meniuri din partea casei.

Toate restaurantele McDonald’s din România respectă măsurile interne Siguranță+, angajații sunt echipați cu mănuși și măști de protecție, toate suprafețele sunt dezinfectate de mai multe ori pe zi, clienții au acces la soluții dezinfectante și sunt încurajați să plătească cu cardul și să respecte toate măsurile de distanțare fizică.

McDonald’s își continuă strategia de a se extinde continuu prin deschiderea de noi restaurante, dezvoltarea serviciului de McDelivery și digitalizarea restaurantelor existente. Acesta este un pionier al inovației în restaurante: de la întregul sistem de servire rapidă, până la aplicația de mobil și produsele variate.  

 

Beneficii surprinzătoare ale cafelei

Niciun comentariu
cafea

Cafeaua este una dintre cele mai populare băuturi din lume. Datorită nivelului ridicat de antioxidanți și nutrienți benefici, pare să fie și destul de sănătoasă.

Studiile arată că băutorii de cafea au un risc mult mai mic de a face mai multe boli grave.

Servirea cafelei la micul-dejun a devenit deja un mic ritual în viața ta? Nu concepi diminețile fără aroma îmbietoare a cafelei ? Într-adevăr, savurarea cafelei dimineața este, pentru mulți dintre noi, o adevărată bucurie, ba chiar o necesitate, dacă ținem cont de faptul că ne ajută să ne începem ziua cu forțe proaspete.

Iată cateva dintre beneficiile pentru sănătate ale cafelei.

Stimularea sistemului nervos

Odată absorbită în sânge, cofeina, cea mai consumată substanță psihoactivă la nivel global, este transportată către creier, unde blochează neurotransmițătorul inhibitor numit adenozină. Astfel, cantitatea celorlalți neurotransmițători, precum dopamina, crește, ceea ce contribuie la „activarea” neuronilor.

Tot acest proces joacă un rol esențial pentru diferite funcții ale creierului, printre care amintim memoria, atenția, capacitatea de concentrare, timpul de reacție, după cum arată articolul 13 Health Benefits of Coffee, Based on Science.

Așadar, dacă treci printr-o perioadă solicitantă, în care trebuie să fii cât mai atent(ă) posibil, o cană de cafea băută în fiecare dimineață te-ar putea ajuta să faci față mai ușor provocărilor de pe parcursul zilei.


 Amânarea sau prevenirea stresului oxidativ

Cafeaua reprezintă o sursă importantă de antioxidanți. Antioxidanții sunt un complex de micronutrienți (vitamine și minerale) și enzime, care împiedică îmbătrânirea celulară.

Îmbătrânirea celulară mai poartă numele de stres oxidativ și este cauzată de efectele negative ale radicalilor liberi și nu numai. De exemplu, stresul oxidativ mai poate fi o consecință a factorilor externi, precum alimentația dezechilibrată, odihna insuficientă, consumul excesiv de alcool.

Astfel, o cană de cafea poate fi un aliat de nădejde în prevenirea sau amânarea efectelor dăunătoare ale radicalilor liberi.

Îmbunătățirea metabolismului

Potrivit mai multor studii efectuate până în prezent, cofeina poate îmbunătăți metabolismul uman cu până la 11%. Sigur, acest lucru nu înseamnă că, bând cafea, slăbim. Cu toate acestea, prin accelerarea metabolismului, arderea grăsimilor se produce mai rapid.

Cafeaua stimulează sistemul digestiv, contribuind astfel la eliminarea substanțelor din organism. Tocmai de aceea este recomandată persoanelor care se confruntă cu constipația. Pe de altă parte, medicii recomandă evitarea acesteia în cazurile de diaree.

Alte beneficii ale cafelei sunt:

  • creșterea rezistenței la efort fizic;
  • reducerea riscului de diabet tip II;
  • prevenirea apariției demenței;
  • reducerea riscului apariției Parkinsonului;
  • protejarea ficatului;
  • prevenirea depresiei și, în general, îmbunătățirea stării psiho-emoționale;
  • scăderea intensității durerilor de cap;
  • creșterea duratei de viață.



Poate îmbunătăți nivelul de energie și timpii de reacție

Cafeaua poate ajuta oamenii să se simtă mai puțin obosiți și să crească nivelul de energie. Acest lucru se datorează faptului că conține un stimulent numit cofeină - cea mai frecvent consumată substanță psihoactivă din lume. După ce bei cafea, cofeina este absorbită în sânge. De acolo, călătorește către creierul tău. În creier, cofeina blochează neurotransmițătorul inhibitor adenozina.

Când se întâmplă acest lucru, cantitatea de alți neurotransmițători, cum ar fi norepinefrina și dopamina, crește, ceea ce duce la o declanșare îmbunătățită a neuronilor.

Multe studii controlate la oameni arată că cafeaua îmbunătățește diferite aspecte ale funcției creierului - inclusiv memoria, starea de spirit, vigilența, nivelurile de energie, timpii de reacție și funcția mentală generală.


Vă poate ajuta să ardeți grăsimea

Cofeina se găsește în aproape toate suplimentele comerciale pentru arderea grăsimilor - și din motive întemeiate. Este una dintre puținele substanțe naturale dovedite că ajută la arderea grăsimilor. Mai multe studii arată că cofeina vă poate crește rata metabolică cu 3-11%. Alte studii indică faptul că cofeina poate crește în mod specific arderea grăsimilor cu până la 10% la persoanele obeze și cu 29% la persoanele slabe. Cu toate acestea, este posibil ca aceste efecte să se diminueze la consumatorii de cafea pe termen lung

Poate îmbunătăți drastic performanța fizică

Cofeina stimulează sistemul nervos, semnalând celulelor adipoase să descompună grăsimea corporală. Dar crește și nivelul de epinefrină (adrenalină) din sânge. Acesta este hormonul luptă sau fugi, care vă pregătește corpul pentru efort fizic intens. Cofeina descompune grăsimea corporală, făcând acizii grași liberi disponibili ca combustibil. Având în vedere aceste efecte, nu este surprinzător că cofeina poate îmbunătăți performanța fizică cu 11-12%, în medie. Prin urmare, are sens să bei o ceașcă tare de cafea cu aproximativ jumătate de oră înainte de a merge la sală.

După cum poți vedea, servirea cafelei în fiecare dimineață nu este doar un ritual care îți încântă papilele și sufletul. Consumată cu moderație, cafeaua prezintă numeroase beneficii, la care poate că nici măcar nu te-ai fi gândit.

Dacă te confrunți cu vreo afecțiune, cel mai bine este să te consulți cu medicul tău cu privire la consumul de cafea. Acesta îți va face cele mai bune și sănătoase recomandări, în funcție de eventualele tale probleme de sănătate.


Jandarmeria isi cere scuze public

Niciun comentariu
jandarmeria


Jandarmeria Română își cere scuze public după ce la defilarea de la Cluj-Napoca jandarmii care au participat nu au fost deloc sincronizați.

Jandarmii care au fost în blocul de paradă care a trecut prin fața miilor de clujeni adunați să sărbătorească Ziua Națională a României au bătut pasul de defilare în bătaie de joc.

Din fericire pentru Jandarmeria Română cu gaze stiu sa dea sincron in manifestantii pasnici.

Probail,dacă pe fundal canta Goran Bregovic piesa Gas gas gas, lucrurile stateau altfel.

E de inteles totusi, baietii au fost angajati bătăuși profesioniști nu să defileze în cadență.

„Jandarmeria își cere public scuze pentru modul în care s-a prezentat plutonul de defilare la ceremonia organizată în municipiului Cluj Napoca astăzi. Ziua Națională este un moment important pe care-l tratăm cu seriozitate și solemnitatea cuvenită, iar astfel de momente, care denotă lipsa de pregătire, sunt de neacceptat”, se precizează în comunicatul Jandarmeriei.

Legenda spune că lumea încă mai caută scuzele pentru gazarea oamenilor pașnici de la protestul diasporei din 10 august.

Mesaje de Ziua Națională într-o înregistrare pentru HISTORY Channel

Niciun comentariu

miercuri, decembrie 01, 2021

history romania

Televiziunea HISTORY Channel a lansat un videoclip cu mesaje de 1 Decembrie pe contul său de YouTube, precum și pe canalele aferente de social media, invitând diverse personalități și fani ai televiziunii să le transmită un gând românilor de Ziua Națională. 

Mesajele sunt ilustrate cu imagini ale epocii cu Regina Maria și Regele Ferdinand, colorizate cu ajutorul tehnologiei moderne, extrase din aclamatul film documentar „Maria - Inima României”, produs de Chainsaw Film Productions și difuzat împreună cu „Regele Mihai: Drumul către casă” de Ziua Națională la HISTORY Channel. 

Au transmis mesaje criticul de film Irina Margareta Nistor, cântăreața Paula Seling, președintele Federației Române de Rugby (FRR) Alin Petrache și producătorul de film Dan Drăghicescu. Lor li se alătură locuitori ai Bucureștiului și simpatizanți ai HISTORY Channel: Anca Simion, Raluca Ene și Bogdan Drăgan.

„1 decembrie, Ziua Națională a României, pentru mine înseamnă bucurie, bucuria unității tuturor românilor, înseamnă un moment istoric de maximă importanță pentru toți românii, înseamnă să simțim să fim și să gândim românește. La mulți ani, dragi români! Să fiți puternici, să fiți uniți și să fiți învingători”, a spus cântăreața Paula Seling. 

„După cum bine știți, România împlinește 103 ani de la Marea Unire. România a făcut istorie la Paris, în 1924, cucerind prima medalie olimpică a românilor”, a adăugat Alin Petrache, președintele Federației Române de Rugby, reamintind despre medalia de bronz câștigată de echipa națională de rugby a României. 

„Îmi place să îmi imaginez cum era atunci... Regele [Mihai] avea un an și Regina [Maria] era încoronată la Alba Iulia împreună cu Regele Ferdinand. Ce frumoasă călătorie în timp... numai filmul ne îngăduie așa ceva,” a spus criticul de film Irina Margareta Nistor, lansând o invitație deschisă de a urmări documentarele „Maria – Inima României” și „Regele Mihai: Drumul către casă”. Producțiile sunt transmise astăzi de la ora 15:15 și în reluare de la ora 21:00, la HISTORY Channel. 

Producătorul asociat al celor două filme documentare Dan Drăghicescu a oferit și el un mesaj la ceas aniversar: „103 de istorie. 103 ani de progres, 103 ani de evoluție. Urmăriți istoria! Istoria bine înțeleasă în prezent reflectă viitorul! La mulți ani România!”

„Anul acesta, de 1 Decembrie se împlinesc 103 ani de la Marea Unire de la 1918. Iubim această țară pentru că are, a avut și va avea întotdeauna eroi”, a conchis Bogdan Drăgan, locuitor al Bucureștiului.


Se filmeaza un nou sezon din Insula Iubirii la Antena 1

Niciun comentariu

marți, noiembrie 30, 2021

insula iubirii

Antena 1 anunță că a început filmările pentru un nou sezon al emisiunii Insula Iubirii al cărei ultim sezon a fost fost difuzat în 2019.

Radu Vâlcan şi echipa de filmare, alături de concurenţii şi ispitele noului sezon au ajuns deja în Thailanda, acolo unde se va filma cel mai nou sezon al reality show-ului de la Antena 1.

Două resorturi exclusiviste de pe Coconut Island, o locaţie de-a dreptul spectaculoasă şi cu totul nouă îi vor găzdui pe cei care vor trebui să aleagă între relaţie şi tentaţie, la Insula Iubirii.

„Sunt foarte bucuros să vă anunţ că am inceput deja filmările pentru cel mai nou sezon Insula Iubirii, într-o locaţie de vis, în Coconut Island, o insulă cu totul specială, de lângă Phuket. Tot ce pot să vă spun în acest moment este că fanii acestei emisiuni vor avea parte de foarte multe surprize, avem o mulţime de noutăţi, mult mai multe ispite şi, totodată, mult mai multe provocări. 



Până acum, toate sezoanele ne-au surprins diferit şi vă asigur că nici de această dată nu vor exista excepţii. Insula Iubirii e pregătită să îi pună din nou pe concurenţi faţă în faţă cu alegerile care le vor schimba vieţile. Tentaţie sau relaţie sunt cuvintele care îi vor defini de-acum înainte pe cei care au decis să îşi testeze relaţiile la Insula Iubirii!”, a declarat gazda emisiunii, Radu Vâlcan.


Investitorii din sectorul imobiliar sunt îngrijorați de inflație și lipsa muncitorilor

Niciun comentariu
sectorul imobliar


Încrederea investitorilor imobiliari în performanța sectorului în 2022 este mai puternică decât în urmă cu un an, dar incertitudinea rămâne. Companiile vor să reia proiectele amânate, dar au încă rețineri cauzate de inflație, întreruperile în aprovizionare și lipsa forței de muncă care afectează negativ costurile și termenele de livrare, reiese din raportul Emerging Trends in Real Estate 2022, realizat de PwC și Urban Land Institute. 

Astfel, 88% dintre respondenți arată că disponibilitatea resurselor și costurile de construcție sunt principalele lor îngrijorări atât pentru 2022, cât și pentru următorii 3-5 ani, urmate de disponibilitatea activelor/terenurilor adecvate pentru achiziție și dezvoltare (menționate de 66%) și cerințele de sustenabilitate/decarbonizare (61%).

”Față de anul trecut, când doar 23% dintre respondenți erau optimiști în privința perspectivei afacerilor lor, a profitabilității și numărului de angajați, acum aproximativ jumătate dintre cei chestionați cred că toți cei trei indicatori se vor îmbunătăți. Revenirea încrederii se datorează în principal măsurilor de sprijin din partea guvernelor. Totuși companiile nu sunt îngrijorate de faptul ca aceste programe de susținere se vor încheia, ci de durata valului inflaționist și de impactul pe care acesta îl are asupra costurilor și termenelor de livrare”, a declarat Francesca Postolache, Partener PwC România.

Francesca Postolache

Cu toate acestea, 59% dintre participanții la sondaj se așteaptă să fie cumpărători neți de active imobiliare în 2022, în creștere de la 55% anul trecut, reflectând pe de o parte factorul de încredere și pe de altă parte orientarea către alte clase de active decât cele tradiționale.

Cele mai active piețe în ultimele 12 luni au fost Germania, cu o valoarea de 71 miliarde euro a tranzacțiilor, urmată de Marea Britanie, cu 70 miliarde euro și Franța cu 32 miliarde de euro. La polul opus, cele mai mici valori au fost înregistrate în Belgia, de două miliarde euro, Portugalia, tot de două miliarde euro și România, cu tranzacții de un miliard euro. Raportul a luat în considerare țările care au înregistrat tranzacții de peste 1 miliard de euro. 

Evoluția pe sectoare

Poate deloc surprinzător, sondajul confirmă că dominația birourilor și retailului în ceea ce privește alocările de fonduri s-a încheiat.

Deși, în perioada martie 2020 - septembrie 2021, birourile au rămas cel mai mare sector la nivel european, volumul tranzacțiilor a scăzut la 38% de la 49% în 2019 și primul trimestru din 2020, iar valorile au scăzut cu 27% la 255 miliarde euro, potrivit datelor Real Capital Analytics (RCA). În schimb, ponderea ofertelor de apartamente a crescut de la 16% la 24%, iar industria a urcat de la 13% la 21%. La nivel global, ofertele de apartamente le-au depășit pentru prima dată pe cele pentru birouri, arată datele RCA.

Logistica este în continuare sectorul câștigător al pandemiei, în special datorită creșterii comerțului online, iar rezidențialul continuă să atragă investitori datorită profilului defensiv. Pe de altă parte, sectoarele alternative/nișate precum infrastructura pentru energia nouă, centrele de date și cele de life sciences (cercetare/dezvoltare în domeniul farmaceutic, alimentar, biotehnologic, etc) sunt văzute ca sectoare promițătoare atât din punct de vedere al profilului de venit, cât și al potențialului de dezvoltare. 

Clasament

general

Sector

1

Infrastructură energie nouă

2

Life Sciences

3

Facilități logistice

4

Centre de date

5

Sănătate

6

Cămine pentru bătrâni

7

Industrial/depozite

8

Locuințe accesibile

9

Boxe/containere de depozitare

10

Locuințe pentru închiriere


Top orașe 

Clasamentul anual al celor mai atractive orașe europene pentru investițiile imobiliare arată că, cel puțin pe termen scurt, investitorii vor continua să-și plaseze banii în orașele importante ale Europei, care oferă lichiditate și stabilitate.

Clasament

Oraș

1

Londra

2

Berlin

3

Paris

4

Frankfurt

5

Munchen

6

Madrid

7

Amsterdam

8

Hamburg

9

Barcelona

10

Bruxelles


Anul acesta, Londra a urcat pe prima poziție pe lista pentru potențiale investiții în 2022, devansând Berlin (locul 2) și Paris (locul 3).

Raportul “Emerging Trends in Real Estate” a fost realizat de Institutul Urban Land și PwC în rândul a 844 respondenți din 20 de țări din Europa.
Nu pierde
© all rights reserved
made with by templateszoo